Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Fadhlan | użytkownik

imię i nazwisko adresŚwiebodzice zarejestrowany06.05.2008 @06:40:57 ostatnio na stronie30.05.2016 @20:14:03



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty76 komentarze249 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~artycha    02.07.2013 @12:26:18
Dzięki
~MeLain    16.04.2013 @12:18:36
Generalnie cienkopisy/rapidografy/stalówki najcieńsze, jak tylko się da. Jakieś 0.05, 0.03
~Rika77nipa    10.04.2013 @20:45:36
dzięki
~lewitan    10.04.2013 @19:44:02
przekaz? w przekazie chodziło mi o to, żeby pokazać czas; że nie zawsze jest taki jakby nam się wydawało etc. mam nadzieję, że już lepiej rozumiesz.
~lewitan    10.04.2013 @19:29:18
czego nie pojmujesz w digarcie?
~boromir8    12.01.2013 @23:04:54
Zacna galeria :D
~GrafNaStyk    26.10.2012 @22:32:52
Ja drążę zmianę Tabletu juz, choć rację masz, lepiej czuję się w ołówkach, ale trzeba przyznać Ci rację, w ołówku mam więcej wprawy.
~GrafNaStyk    03.12.2011 @15:18:18
Mówiłem poluj na Wacoma Co do cieni u mnie, to cóż, trzeba pooeksperymentować Dziś już czasu nie mam, ale rozejrze sie pozniej bardziej
~greenbox    03.10.2011 @21:28:59
dzięks man
~mellonik    18.09.2011 @19:36:41
Dzieki - modelka pod praca jest link
~Classic69    18.05.2011 @21:15:58
co z tymi nogami? dzięki za odwiedziny i przypadkowe spotkanie... po latach (nie żeby było patetycznie)
pozdr
~szklaarek    31.10.2010 @21:49:21
Masz talent
_______
http://slaskwobiektywie.pl
Zapraszam do grupy Fotografie eXtremalnie dopieszczone.
Poszukuję twórców chętnych do publikacji zdjęć na fotoblogu o tematyce Śląska.
~Th00r    24.10.2010 @22:36:41
Dzięki.
Swego czasu miałem faze by robić wszystko w takiej kratce, podobało mi się to po prostu, a jak wiadomo jak coś się podoba to można i całe lata robić
~nearbywonderland    24.10.2010 @16:31:41
Ciekawa uwaga. Twoje prace również. Pozdrawiam
~Classic69    29.08.2010 @13:51:57
xD nie znasz się, ja lubię kręcone włochy i już koniec krpka nad i po! co słychać? hm, no studentką jestem zdałam maturę, z matmy też haha xD praca wita mnie niebawem jak i studia realizuję to, o czym diaboliłam już lata temu. niezmiennie. surdopedagogika
a co u Ciebie? juz masz inżyniera? możesz już legalnie, na piśmie kostruować koparki ;P?
~Falkaa    18.08.2010 @10:35:22
A juz myslalam, ze sie ukryje i nikt mnie nie rozpozna : D pech. pozdrawiam rowniez ;]
_______
"Pozwólcie, że powiem wam,o czym jest ?Like A Virgin?.Jest o dziewczynie,którą kręci facet z wielkim chujem. Cała piosenka.To metafora wielkich chujów."
~telariMoira    10.08.2010 @18:45:11
podejrzałam Twój komentarz u Tegretola i z czystej ciekawości spytam, Twoja wiedza wikingowa jest wyłącznie teoretyczna, czy może odtwarzasz coś tu i tam?
~TEGRETOL    05.08.2010 @14:30:50
ale to nie scenka z końca świata to jest jak Thor spotkał Himira i poszli łowić ryby z łodzi a złapał się Jormugand i nie ma wyłupiastych oczu,bo mieszka u mnie na dzielnicy,to wiem
~TEGRETOL    04.08.2010 @20:30:24
dzięki.pokaż mi na zdjęciu,jak wygląda prawdziwy Jormugand to przyznam się do błędu,tak samo mjolnir myślę że tu przede wszystkim wyobrażnia kieruje tym co jak wyglada,bo nasze wyobrażenie tych rzeczy powstało na podstawie wyobrazeń innych artystów,a nie realnych danych.to tak jak narysować Jezusa bez brody i łysego-żle
? a udowodnijcie że wygladał inaczej póżniej zerknę w Twoją galerię,bo ciekawie wygląda.pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2010-08-04 20:30:58
~Shilla    31.07.2010 @09:31:21
pozdrawiam
~sharvampire    30.07.2010 @00:54:12
Coz, ow nedznik jest w lewym dolnym rogu,
http://shar-vampire.deviantart.com/#/d2v1u68

Duza wersja do sciagniecia.
~ShoX    28.02.2010 @20:15:51
Ciekawe prace, oby tak dalej!
~inkamodrzynska    31.10.2009 @00:37:50
Ale jakie ognisko ; ) Nawet ptaki z niego wylatują ; )
Pozdrawiam serdecznie : )
~rule84    08.10.2009 @22:07:38
!
~Justa23    28.07.2009 @18:12:52
Dzięki
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt